martes, 19 de junio de 2007

JO TINC UN BLOG, I TU?


UNA NOVA EXPERIÈNCIA.


Jo, a l'igual que la majoria de vosaltres, no sabia massa bé el que era un blog i menys encara pensar que jo podia tindre'n un per poder ficar totes aquelles coses que vullga i que siguen motiu de reflexió.


Ja sé que l'hem fet una mica obligats, ja que si no et pots oblidar de aprovar l'assignatura de Noves tecnologies, però ara que he superat l'assignatura em dona ganes de seguir escribint coses que m'interessen i que em pareix que està bé compartir-les amb tot el món.


Una altra cosa que m'ha fet animar-me és que revisant el blog vaig veure que m'havien fet dos comentaris de dos articles. Un de un xic de classe que igual és una mica de risa perquè és prou amic meu, però l'altre és d'un xic de la Índia. El comentari està en inglés i encara no l'he traduït perquè el meu inglés és una mica fluix, però espere fer-ho prompte per saber que pensa sobre el que he dit. Espere que no em diga que pare d'escriure tonteries...


Així doncs, en general l'experiència pense que ha sigut molt positiva. Crec que a nosaltres, futurs mestres d'Educació física, ens pot servir per fer reflexions a la gent, per perdre la temor a l'hora de dir en públic alló que pensem, etc. També ens ha ajudat a entendre una mica més cóm funcionen les Noves tecnologies i a familiaritzar-nos amb elles. L'educació actual es té que anar adaptant a les Noves tecnologies per no quedar-se enrere en la carrera de la innovació i la experimentació. Nosaltres hem pogut observar cóm el treball conjunt amb les NT et fa aprendre moltes coses que d'altra forma no ho faries. Fa que et motives molt, ja que és una cosa nova i et trau una mica del motlle tradicional del llibre i la memorització mecànica.


Per tot açó anime a tots a que seguiu utilitzant el vostre blog per contar tot allò que trobeu interessant i que, ja que som la generació de la play-station i l'ordenador, que ho demostrem quan tinguem la sort de treballar en la docència. Si ho fem els nostres alumnes ens ho agrairan.

1 comentario:

Jordi Adell dijo...

El xic de la Indidia diu:

Biby Cletus ha dit...
Cool blog, i just randomly surfed in, but it sure was worth my time, will be back

Deep Regards from the other side of the Moon

______

"Un blog guay, he donat una volta aleatoria pel blog, i segur que he aprofitat el meu temps, tornaré.

Records des de l'alta cara de la lluna.

___________

Tens un admirador.


Jordi.